maandag 21 mei 2007

A bit later...

Ondertussen zijn er alweer een paar maanden voorbijgevlogen.
Mijn stage bij MARKEE zit er inmiddels op en ook mijn thesis is af.

Bij MARKEE heb ik de kans gekregen om van het bruisende advertising wereldje te proeven.
Ik had het geluk dat er net een aantal boeiende projecten startten tijdens mijn stageperiode.
Zo heb ik ondermeer meegewerkt aan de productie van KUONI en Bacardi.

De titel van mijn thesis is "Advertising 2.0 toegepast op Bacardi B-Live".



Het is een boeiende zoektocht geworden naar wat Advertising 2.0 is en of er toekomst inzit.
Tijdens het schrijven ben ik vaste bezoeker geworden van de blog van Bert Van Wassenhove.
Ook in de zevende dag op één is er aandacht geweest voor de "nieuwe media" (waar Bert Van Wassenhove in het panel zat), eigenlijk gaat het hoofdzaklijk over YouTube en de invloed/toekomst ervan.
http://www.youtube.com/watch?v=irMZVOArY8I (deel 1)
http://www.youtube.com/watch?v=PZVeuJ6hd9Q (deel 2)
Alles wat hier gezegd wordt, is opgenomen in mijn thesis, maw een goede samenvatting van wat ik geschreven heb!

Waar het tegenwoordig eigenlijk allemaal om draait: conversaties!
Een filmpje ter verduidelijking: http://bringtheloveback.com/

1 opmerking:

Daniel zei

Hey Sara,

Mijn naam is Daniel Hendrickx en ik ben 4de jaarsstudent Event-management in Breda, Nederland. Ik moet ook aan mijn thesis beginnen en zou die graag doen voor Bacardi B-live. Nu ben ik via internet bij jouw gekomen en zou bij deze willen vragen of jij nog contactpersonen bij Bacardi hebt. Gelieve even terug te mailen op hendrickxdaniel@hotmail.com
Dank bij voorbaat,

Daniel Hendrickx